査拉

莱因哈特翻了个身,在柔和的灯光下睁开了双眼。
  “你没睡?”
  “嗯,我失眠了。”
  “……我刚才做梦了。”
  “什么样的梦呢?”
  莱因哈特对这个拘谨的问题报以孩童般的微笑。
  “我梦到最初遇见你的时候了。”

Sometimes I wake up in the morning

有时我在清晨醒来

To red, blue and yellow lights

凝望那五彩斑斓的晨曦

On Monday they destroyed me

无论何时他们将我摧毁

But by Friday I'm revived

不久后我都将复苏

Put on that hotel California

放上一曲《加州旅馆》

Wear my blinders in the rain

在雨中遮蔽双眼

I've got nothing much to live for

自从我变得声名显赫

Ever since I found my fame

生命的意义也就此湮灭

God knows I live

可上帝知道我活着

God knows I died

上帝知道我会死去

God knows I loved

上帝洞悉了我的爱情

God knows I lied

上帝看穿了我的谎言

God knows I begged

上帝知道我还活着

Begged, borrowed and cried

我虔诚祈求,不告自取,低声哭泣

God knows I lost

上帝知道我终将失败

God gave me life

上帝却赋予我漫长的生命

God knows I tried

上帝知道,我尽力了

God knows I tried

他知道我尽力了

God knows I tried

他知道我曾苦苦挣扎

God knows I tried

上帝作证,我已经尽力了

So let there be light

(上帝说)要有光

Let there be light

(上帝说)要有光

Light up my life

那光芒照亮我的生命

Light up my life

照亮我的生命

Let there be light

(上帝说)要有光

Let there be light

(上帝说)要有光

Light up my life

那光芒照亮我的生命

Light up my life

照亮我的生命

God knows I tried

上帝知道,我尽力了

God knows I tried

他知道我已经尽力了

God knows I tried

他知道我曾苦苦挣扎

God knows I tried

他知道我尽力了

God knows I tried

他知道我尽力了

God knows I tried

他知道我尽力了

Sometimes I wake up in the morning

有时我在清晨醒来

To red, blue and yellow lights

凝望那五彩斑斓的晨曦

On Monday they destroyed me

无论何时他们将我摧毁

But by Friday I'm revived

不久后我都将复苏

Put on that hotel California

放上一曲《加州旅馆》

Wear my blinders in the rain

在雨中遮蔽双眼

I've got nothing much to live for

自从我变得声名显赫

Ever since I found my fame

生命的意义也就此湮灭

God knows I live

可上帝知道我活着

God knows I died

上帝知道我会死去

God knows I loved

上帝洞悉了我的爱情

God knows I lied

上帝看穿了我的谎言

God knows I begged

上帝知道我还活着

Begged, borrowed and cried

我虔诚祈求,不告自取,低声哭泣

God knows I lost

上帝知道我终将失败

God gave me life

上帝却赋予我漫长的生命

God knows I tried

上帝知道,我尽力了

God knows I tried

他知道我尽力了

God knows I tried

他知道我曾苦苦挣扎

God knows I tried

上帝作证,我已经尽力了

So let there be light

(上帝说)要有光

Let there be light

(上帝说)要有光

Light up my life

那光芒照亮我的生命

Light up my life

照亮我的生命

Let there be light

(上帝说)要有光

Let there be light

(上帝说)要有光

Light up my life

那光芒照亮我的生命

Light up my life

照亮我的生命

God knows I tried

上帝知道,我尽力了

God knows I tried

他知道我已经尽力了

God knows I tried

他知道我曾苦苦挣扎

God knows I tried

他知道我尽力了

God knows I tried

他知道我尽力了

God knows I tried

他知道我尽力了


评论
热度 ( 1 )

© 査拉 | Powered by LOFTER